Geen producten (0)

Klantenservice

Op deze pagina vindt u alles over het bestellen, betalen, verzenden en retourneren indien het product u niet bevalt of defect is. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. 


Hoe kan ik contact opnemen ?

  • Wij zijn 7 dagen per week (telefonisch en per e-mail) bereikbaar van 08:00 tot 22:00 uur
  • U kunt ons bellen, een e-mail sturen of ons contactformulier invullen. 
  • Wij hebben geen winkel die u kunt bezoeken. U kunt de artikelen bekijken, afhalen of retourneren na een daartoe gemaakte afspraak.
  • Ga hier naar onze contactgegevens.

Hoe kan ik bestellen ?

  • U kunt in de webshop eenvoudig de producten online bestellen. 
  • U kunt een account aanmaken. Dit maakt het bestellen een volgende keer makkelijker. U kunt ook zonder account bestellen.
  • U kunt ons ook via e-mail, het contactformulier of telefoon een bestelling plaatsten. 
  • Zodra u een bestelling heeft geplaatst krijgt u altijd direct een automatisch e-mailbericht met bevestiging.                
  • U wordt verzocht de bevestiging goed te controleren en ons te laten weten zodra er iets niet klopt.
  • U kunt de bestelling annuleren indien de levertijd langer is dan aangegeven of met u afgesproken. 
  • U kunt het product retourneren indien het defect is of niet aan uw wensen voldoet. Zie verder voor instructies. 

Kan ik mijn bestelling annuleren ?
 
  • U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na levering annuleren.
  • U kunt uw bestelling altijd annuleren indien wij niet kunnen voldoen aan de met u afgesproken levertijd. Zie ook verder bij verzending van bestellingen.
  • Indien u al heeft betaald en u annuleert de bestelling, dan krijgt u het bedrag zo spoedig mogelijk teruggestort. 
  • Indien het product al is verzonden of geleverd, wordt het bedrag teruggestort zodra wij het product in goede orde hebben ontvangen
  • Stuurt u het product retour omdat het defect is of omdat het niet aan uw wensen voldoet? Zie verder voor instructies. 

Hoe kan ik betalen ?

  • Zodra u een product online bestelt, kunt u in de webshop kiezen voor verschillende betaalmethoden.
  • iDeal: vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen door middel van internetbankieren via uw eigen bank.
  • PayPal / CreditCard: Snel en veilig betalen met uw PayPal-account of gewoon met uw creditcard als u geen PayPal-account heeft. Voor deze transactie wordt  3,5%  transactiekosten in rekening gebracht (€ 0,035 eurocent per euro). 
  • Overboeking: u maakt het totaalbedrag vooraf over op ons bankrekeningnummer. De gegevens die u nodig heeft voor de overschrijving worden u per e-mail toegestuurd. 
  • Contant bij Afhalen: U betaalt uw bestelling wanneer u deze bij ons op komt halen na een daartoe gemaakte afspraak.
  • MisterCash: vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen via uw Belgische bankrekening.
  • Sofort: betaal veilig en vetrouwd via uw eigen bank.
  • Home Seasons cadeaubon: wij accepteren betalingen met een cadeaubon van Home Seasons.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden ?
 
  • Producten worden verzonden met TNT-post.
  • U kunt het product ook bij ons afhalen. U dient hiervoor eerst een afspraak met ons te maken. 
  • Indien het product op voorraad is zal deze tussen 1 en 3 werkdagen bij u worden afgeleverd.
  • Indien het product niet op voorraad is, wordt u geinformeerd over de verwachte levertijd.
  • Indien de levertijd niet kan worden nagekomen of langer duurt dan afgesproken kunt u altijd kosteloos de bestelling annuleren. 

Ik ben niet tevreden. Kan ik het product terugsturen ?
  • Indien u niet tevreden bent, kunt u het product terugsturen binnen 14 dagen na ontvangst van het product. 
  • U dient het product ongebruikt, onbeschadigd en in onriginele verpakking te retourneren.
  • Gebruikte of beschadigde producten worden niet retour genomen.
  • De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening
  • U kunt het product ook bij ons afleveren. U dient hiervoor eerst een afspraak te maken. 

Het product is defect. Heb ik garantie ?

  • Indien het product defect is, dient u eerst contact met ons op te nemen over het het defect. 
  • Afhankelijk van het defect zal het betaalde bedrag geheel of gedeeltelijk worden geretourneerd of wordt u een nieuw product worden toegezonden.
  • Indien wij u vragen het defecte product naar ons retour te zenden, zullen wij de verzendkosten van het retour vergoeden. 
  • U kunt het product ook bij ons afleveren. U dient hiervoor eerst een afpraak te maken. 

Hoe gaat u om met mijn persoonsgegevens ?
 
  • Indien u een bestelling plaatst of contact met ons opneemt worden uw persoonsgegevens door ons bewaard.
  • Wij gaan uiterst zorgvuldig om met uw informatie. Deze worden niet aan derden verstrekt.
  • Onze website maakt gebruik van cookies. Dit is een klein bestandje dat door onze website wordt meegestuurd.
  • Wij gebruiken cookies om het gebruik van onze webwinkel te faciliteren, het inloggen op onze website te vergemakkelijken en om uw instellingen en voorkeuren te onthouden. U kunt deze cookies uitzetten via uw browser [of via uw profielpagina] maar dit kan het functioneren van onze website negatief aantasten. Ook maakt een cookie het ons mogelijk om bezoekersstatistieken te maken. Zo krijgen wij inzicht in het aantal bezoekers en welke pagina's of producten worden bezocht.

Disclaimer

  • Wij streven er na om de meest zorgvuldige en actuele informatie weer te geven. We kunnen alleen niet garanderen dat de informatie altijd correct of volledig is. Dit proberen we natuurlijk ten alle tijden te voorkomen door de kwaliteit constant te bewaken. 
  • Mocht het zo zijn dat er onjuistheden in de gegevens staan of deze niet meer actueel zijn, dan aanvaarden wij geen aansprakelijkheid voor eventuele gevolgen hiervan. 
  • We stellen het op prijs dat u contact met ons opneemt indien u onjuistheden constateert.
  • Wij behouden ons het recht voor om de inhoud op de website te wijzigen, verbeteren of te verwijderen.
  • Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid bij storingen, fouten of onderbrekingen waardoor bestellen, betalen of contact opnemen niet of niet correct gebeurt. 
  • Wij kunnen niet garanderen dat gestuurde e-mails of automatische berichten tijdig door u worden ontvangen en aanvaarden geen aansprakelijkheid voor gevolgen hiervan.
  • Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid indien het product defect raakt of niet aan de gewenste eisen voldoet, indien dit te wijten is aan onjuist gebruik van het product.

Overige vragen

  • Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.